مدیرعامل ستاددیه استان کرمانشاه از آزادی 20 زندانی جرایم مالی غیرعمد در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: جشن گلریزان در طول ماه مبارک رمضان در استان به منظور حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 30 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس، ترابی، اظهار داشت: ستاد دیه مردمی با هدف کمک به زندانیان جرایم غیرعمد از سال 80 تاکنون فعالیت خود را رسما در استان کرمانشاه آغاز کرده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه گفت: نوع‌دوستی و کمک به نیازمندان در فرهنگ مردم ایران همواره جایگاه ارزشمندی دارد، در این میان کمک به زندانیان جرایم غیرعمد به عنوان کاری خداپسندانه نهادینه شده است.

وی به آزادسازی 220 زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان در سال گذشته اشاره و بیان کرد: توسط کمک‌های خیران، معرفی به بانک‌های عامل برای دریافت وام، صندوق تأمین خسارت‌های بدنی و گذشت شاکیان کار آزادسازی‌های این تعداد زندانی در سال 95 فراهم شد.

ترابی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان بدهکار غیرعمد در طول ماه مبارک رمضان، اضافه کرد: زندانیان جرایم غیرعمد بدهکار هستند نه بزهکار، لذا امسال نیز جشن گلریزان در طول ماه مبارک رمضان همچون سنوات گذشته در استان به منظور حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبردار برگزار می‌شود.

این مسؤول از آزادی 20 زندانی جرایم مالی غیرعمد درماه مبارک رمضان خبر داد و اضافه کرد: ستاد دیه مردمی استان کرمانشاه طبق اساس‌نامه خود کار رسیدگی به 16 مورد جرایم غیرعمد مانند پرداخت دیه، نفقه، بدهی‌های مالی غیرکلاهبرداری، حوادث کارگاهی و قطع اشجار و... را برعهده دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار